نماینده یزد و اشکذر: شهرستان یزد از مراکز تفریحی کافی‌ برخوردار نیست + فیلم

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر یزد مراکز تفریحی مناسبی ندارد و در حالی که حدود ۹ سال پیش کلنگ ساخت پارک گلستان این شهر به زمین زده شده ولی در این سال‌ها با وجود اختصاص بودجه، هنوز اقدامی عملی در این زمینه انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صالح جوکار روز جمعه در جمع مردم محله شهرک گلستان صفائیه در مسجد ولایت یزد، افزود: ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیاز ساکنان مناطق مختلف شهر یزد است و باید شهرداری و شورای اسلامی در این زمینه اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در قانون اساسی، قانونگذاری و نظارت بر عهده نمایندگان مجلس است ادامه داد: نمایند ای که در مجلس باشد و نداند در جامعه اش چه اتفاقی می‌افتد اگر قانونی تصویب کند فایده‌ای نخواهد داشت بلکه باید در دل جامعه باشد تا بتواند قوانین بهتری را تصویب کند.

این نماینده مجلس گفت: برای اینکه حضور در محلات و روستاها اثربخش باشد، مصوباتی را با حضور مسئولان و مدیران کل تصویب می‌شود و دو نفر از معتمدان محله به عنوان نماینده مردم باید پیگیری آن را دنبال کنند تا به نتیجه برسد و اگر مسئولی در این زمینه همکاری نکرد به نماینده شهرستان برای مطالبه اعلام شود.

جوکار بیان کرد: قبل از اینکه دیدار مردمی را در محله‌ای برگزار کنیم طی صحبت با هیات امنای مسجد، مسائل و مشکلات اصلی را احصا و از مسئولان مربوطه دعوت می شود تا حضور پیدا کنند و نسبت به تامین مطالبات شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند، امیدوارم با مصوبات امروز مشکلات محله شهرک گلستان توسط دستگاه‌های ذیربط مطابق بامصوبات رفع شود.

وی کمبود نانوایی، فقدان وسایل بازی در پارک محل، نبود امنیت در پارک، فقدان روشنایی مناسب در پارک های درون محله ای، ترافیک محله به علت نبود سرویس دهی مینی بوس ها و مشکل ترافیک شدید در محله صفائیه را از مشکلات مطرح شده از سوی هیات امنا مسجد ولایت عنوان کرد.

تعیین تکلیف میدان اطلسی، نصب زمابندی در پروژه های اجرایی از سوی شهرداری، تعیین تکلیف پارک شهرک اندیشه از سوی شهرداری، تعیین تکلیف ادامه جاده گازی، راه اندازی نانوایی و راه اندازی سرویس برای شرکت در نماز جمعه از جمله مهمترین مصوبات این دیدار مردمی بود.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha