۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85070485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل قتل یک راننده در البرز دستگیر شد

۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85070485
عامل قتل یک راننده در البرز دستگیر شد

کرج - ایرنا - سرپرست پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: عامل قتل یک راننده پس از چند ماه متواری توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حکمت اله شجاعی اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های میدانی و اولیه ماموران مشخص کرد که درگیری لفظی بین ۲ راننده خودرو پس از تصادف جزیی به ضرب و شتم و قتل یکی از آنان انجامید.

شجاعی اضاف کرد: قاتل پس از ضرب و جرح مقتول با خودرو از روی بدن وی رد شد که مقتول پس از چندماه حالت کما، در نهایت فوت کرد.

وی اضافه کرد: پس از محرز شدن انجام قتل توسط متهم، با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه او در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

شجاعی ضمن اشاره به اعتراف متهم به انجام قتل، گفت: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و ولوازم داخل خودرو در کرج

عامل قتل یک راننده در البرز دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان، اعضای باند سرقت خودرو و لوازم خودرو در شهرستان کرج با ۳۱ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت خودرو به پایگاه یکم پلیس آگاهی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مالباخته خودرو خود را به صورت روشن در کنار خیابان رها کرده بود که سرنشین یک دستگاه خودرو تیبا در یک آن خودرو را سوار و فرار کرده است.

وی اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت ۲ نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این افراد در شهر کرج دستگیر شدند.

نادربیگی با اشاره به سوابق متعدد متهمان ،گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۳۱ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: مالخر اموال مسروقه و همدستان سارق با کشف مقادیر زیادی اموال سرقتی دستگیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha