به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار یحیی الهی اظهار کرد: از ٢٧ اسفند ماه ١۴٠١ تا کنون ۴٢ هزار و ٧۵٣ تماس مردمی با سامانه ١١٠ برقرار و بیش از ١۵ هزار مورد، نیاز عملیاتی داشته که توسط یگانهای اجرایی و پلیسهای تخصصی اجرایی شده است.
وی افزود: همچنین ٢۶ هزار ٨۵۶ مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس لرستان، با افزایش ٢٠ درصدی همراه بوده که نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد است.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سامانه تلفنی ١١٠ با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقای امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده است که شهروندان باید با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.
سردار الهی عنوان داشت: ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفهای و نظاممند از دستاوردهای این سامانه میباشد.
وی ضمن تشکر از شهروندان قانونمدار با پلیس خدمتگزار، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمتها، نزاع و درگیریهای دسته جمعی، شرارت، تصادفات، قاچاق کالا، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل، اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
نظر شما