۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳
کد خبر: 85070092
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی آلومینیوم اراک: ضربات سنگینی از تعطیلات لیگ برتر خوردیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ضربات خیلی سنگینی از زمان‌بندی و تعطیلات لیگ برتر و جام حذفی خوردیم و اینگونه برنامه ریزی فقط شرایط افت تیم ها را رقم می زند.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی رحمتی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در واکنش به اینکه تیم شما از لحاظ بدنی کم آورد افزود: افت تیم به استاد بزرگی برمی‌گردد که برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر را انجام می دهد.

وی اظهار کرد: ما می توانستیم در روز ۲۷ یا ۲۸ اسفند یک بازی دیگر از لیگ برتر را برگزار کنیم و ۱۰ فروردین بازی عقب افتاده جام حذفی را داشته باشیم و روز ۱۷ یا ۱۸ فروردین مسابقات جام خلیج فارس را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: از آنجا که برنامه ریزان این مسابقات تجربه خیلی زیادی دارند، روز ۲۱ اسفند بازی لیگ برتر تمام شد و باید پرسید که ما در چه شرایطی باید تیم را در حالت ایده آل نگهداریم؟

وی گفت: می توانستیم با برنامه ریزی بهتر استراحت خوبی به بازیکنان بدهیم و بازیکنان نیز در این تعطیلات کنار خانواده‌ها باشند و سپس تمرینات را در اسرع وقت آغاز کنیم.

رحمتی بیان کرد: برنامه ریزان مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بی اعتنا به باشگاه هایی که در لیگ برتر هزینه می کنند، فقط خودشان و دوستانشان را می بینند اما ما باید آنقدر قوی باشیم که با این تغییرات در بازی ها، لیگ را از دست ندهیم.

انتقاد از داوری

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوار بودیم که داور و گروه داوری بهترین اشخاص درون زمین باشند و این گروه روز خوبی داشته باشند اما از زمان آغاز بازی، برخی اتفاقات را گروه داوری رقم زدند.

وی تصریح کرد: داور وسط در کنار صحنه بود و پنالتی زودهنگام مس کرمان را در این بازی نگرفت و این پنالتی توسط کمک اعلام شد. پس از آن در نیمه نخست موقعیت های خوبی روی دروازه مس ایجاد کردیم اما مس کرمان در نیمه دوم تیم برتر میدان بود.

رحمتی ادامه‌ داد: مس کرمان کادر فنی خوبی دارد و با تعویض هایی که داشت، بازی را در نیمه دوم در اختیار گرفت.

وی افزود: ما نیز در ضد حملات موقعیت های خوبی پشت دفاع مس کرمان ایجاد کردیم اما کمک داور اول بازی، نقش تعیین کننده‌ای در برخی صحنه ها داشت که امیدوارم من اشتباه کنم و ایشان تصمیمات درست گرفته باشند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما خوب بازی کرد اما امروز آن شخصیت و زیاده خواهی لازم را در تیمم ندیدیم و اگر بازیکنان آلومینیوم مقداری از خودگذشتگی و حس جاه طلبی داشتند می توانستیم این بازی را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان فاصله این تیم را با انتهای جدول زیاد کرده و امیدوارم اتفاقاتی در سال آینده بیفتد و این تیم مجددا سهمیه مسابقات آسیایی بگیرد.

رحمتی یادآور شد: ورزشگاه شهید باهنر کرمان یادآور خاطرات خوبی برای من بود که ۲ سال خیلی خوب را با مس کرمان گذراندم که ۲ سال طلایی فوتبال من بود.

بازی مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha