دستگیری باند سرقت اموال مسافران نوروزی و سارقان مسلح احشام در دزفول

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: باند پنج نفره سارقان غیربومی اموال مسافران نوروزی و باند ۶ نفره سارقان مسلح احشام دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز جمعه افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت از اموال مسافران نوروزی در این شهرستان، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی باند پنج نفره متشکل از ۲ مرد و سه زن غیربومی شدند که با شگردهای خاص خود اقدام به سرقت از اموال مسافران نوروزی می‌کردند.
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضایی هر پنج سارق دستگیر شدند، گفت: مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت از مسافران نوروزی در این شهرستان اعتراف کردند.
وی با اشاره به تحویل اموال مسروقه به مالباختگان افزود: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و متهمان حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار کلانتری قرار گرفتند.
سرهنگ گراوندی بیان کرد: پلیس در راستای تامین امنیت مردم دزفول هیچ گونه اغماضی با مجرمین و بزهکاران نخواهد داشت.

دستبند پلیس دزفول بر دستان باند ۶ نفره سارقان مسلح

فرمانده انتظامی دزفول همچنین از دستگیری باند ۶ نفره سارقان مسلح احشام با کشف سه فقره سرقت مسلحانه و ۱۱ فقره سرقت عادی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان دزفول، موضوع دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ گراوندی گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی باند ۶ نفره سارقان مسلح شدند که در این راستا سحرگاه امروز پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی هر ۶ نفر سارق در مخفیگاهشان در حوزه روستایی یکی از شهرستان‌های شمالی استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت مسلحانه و ۱۱ فقره سرقت عادی در این شهرستان و شهرستان‌های شوشتر، گتوند و مسجد سلیمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول ضمن اشاره به سوابق کیفری متعدد سارقان و تحت تعقیب بودن آنها توسط مراجع قضایی شهرستان، های همجوار اظهارکرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و متهمان حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول برای تحقیقات و بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha