زیرساخت‌های اولیه گردشگری در دریاچه ارومیه ایجاد می‌شود

ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه گفت: دستگاه‌های ذیربط موظف به ایجاد زیرساخت‌های لازم اولیه گردشگری در مناطق پر بازدید دریاچه ارومیه از جمله اسکله نزدیک پل میانگذر که ایستگاه اجاره قایق موتوری و پدالی است، شدند.

غلامحسین عماری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید دیروز دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از آخرین وضعیت نگین آبی آذربایجان، افزود: پیرو دستور ایشان، امروز جلسه‌ای برای ساماندهی سواحل مناطق پربازدید دریاچه ارومیه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ذیربط برگزار شد تا در سریعترین زمان ممکن مصوبات اجرایی شود.

وی اظهار کرد: ایجاد روشنایی در مسیرهای منتهی به اسکله تفریحی، ایستگاه قایق‌ها و بخشی از دریاچه، بهسازی مسیر عبور گردشگران، تجهیز قایق‌های موتوری به جیقه نجات و زیباسازی سواحل از جمله مصوبات این جلسات است.

زیرساخت‌های اولیه گردشگری در دریاچه ارومیه ایجاد می‌شود

عماری ادامه داد: اجرای مصوبات بر عهده ادارات راهداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حفاظت محیط زیست و شرکت برق شهرستان ارومیه گذاشته شده تا در سریعترین زمان آنها را انجام دهند.

فرماندار ارومیه با اشاره به حساسیت دولت به مشکلات زیست محیطی، اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه با تلاش‌های شبانه روزی مدیران دولت انقلابی به گونه‌ای شده که امروز مردم با چهره‌ای خندان به دیدن این دریاچه می‌روند.

زیرساخت‌های اولیه گردشگری در دریاچه ارومیه ایجاد می‌شود

وی دریاچه ارومیه را یک ظرفیت ویژه گردشگری دانست و یادآور شد: این دریاچه یک ظرفیت ویژه در خاورمیانه است که می‌تواند قطب گردشگری در منطقه باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha