۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85069818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پست خراسان جنوبی از استان‌های پیشتاز به لحاظ درآمدی است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: درآمد پست استان در سال گذشته ۵۸ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافته و پست خراسان جنوبی از استان‌های پیشتاز کشور به لحاظ درآمدی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین ظهوری روز پنجشنبه در بازدید نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از این اداره‌ کل افزود: ترافیک محموله‌های لاستیک شرکت کویر تایر در سال گذشته نقش موثری در افزایش درآمدهای پستی داشته است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۴۰۵ هزار حلقه لاستیک را به سراسر کشور ارسال کردیم که نسبت به سال ماقبل ۳۷ درصد رشد دارد.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: این اداره کل ۱۴ اداره و دفتر در شهرهای مختلف استان دارد و ۷۶ دفتر پیشخوان شهری، سه دفتر ارتباطات روستایی و هشت مرکز نمایندگی قبول شهری همچنین ۱۷۷ نمایندگی پست روستایی در سطح استان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه ۸۸ مرکز خرید اینترنتی در این استان فعال است اظهار داشت: در این مدت ۹۶ هزار و ۸۸۰ مرسوله خرید اینترنتی وارد استان و ۱۴ هزار و ۷۴۸ فقره مرسوله اینترنتی از خراسان جنوبی به دیگر نقاط کشور ارسال شده است.

ظهوری احداث ساختمان اداره پست شهرستان زیرکوه، لزوم بازسازی اداره پست شهرستان طبس، توسعه فضای تجهیز و مبادلات مرکز استان، کمبود خودرو سواری، کمبود خودرو توزیع بسته و امانات در شهرستان‌های درمیان، سربیشه و خوسف را از مهمترین نیازهای عمرانی این مجموعه ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد کارکنان پست خراسان جنوبی به صورت قراردادی مشغول فعالیت هستد، از نماینده بیرجند، درمیان و خوسف درخواست کرد پیگیری‌های لازم برای تبدیل وضعیت این کارکنان انجام شود.

مدیرکل پست خراسان جنوبی افزود: بخش قابل توجهی از خدمات ارائه شده توسط شرکت پست برعهده نامه‌رسان‌هایی است که سوار بر موتورسیکلت‌ها، خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌ها را با سرعت طی کرده و مرسولات را به دستان مردم می‌رسانند، شغلی که سرما و گرما نمی‌شناسد، آدم را فرسوده می‌کند، سخت است اما سختی کار برایشان لحاظ نمی‌شود.

وی گفت: لذا درخواست داریم موضوع سختی کار نامه‌بران پیگیری شود تا در مجلس شوراس اسلامی به نتیجه برسد.

همچنین در این نشست تمبر سردار دلها به نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha