۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85069559
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انگیزه بازیکنان دلیل بردهای پُرگل ایران در جام فوتبال ساحلی آسیا بود

اصفهان - ایرنا - بازیکن اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انگیزه بالای اعضای تیم ملی، دلیل اصلی بردهای پُرگل مقابل حریفان در جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا و راهیابی به جام جهانی بود.

مهدی شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا اظهارداشت: همه به این فکر بودند که ناکامی‌های گذشته تیم به بهترین شکل ممکن جبران شود و بر همین اساس قدرت تیمی ما افزایش یافت و موفق شدیم ضمن کسب قهرمانی در قاره کهن به جام جهانی راه یابیم.

وی اضافه کرد: تحقق وعده‌های مسوولان و اعطای پاداش‌ها که البته رقم زیادی هم نیست مطالبه اصلی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی است، امیدواریم پاداش مرتبط با این رویداد و همچنین پاداش قهرمانی در مسابقات بین قاره ای به اعضای تیم اعطا شود.

این ملی‌پوش افزود: تیم ملی ۱۲ بازیکن دارد که پاداش مسابقات اخیر و گذشته برای همه تیم حدود ۲.۴ میلیارد تومان می شود که مبلغی غیرقابل تامین نیست.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی زحمت خود را می کشند و برای بالا بردن پرچم کشور به میدان می روند اما از سوی دیگر از مسوولان انتظار داریم که پاداشی که از قبل وعده داده‌اند و همینطور پاداشی که برای قهرمانی در آسیا مطرح شد، محقق شود.

شیرمحمدی با بیان اینکه جام جهانی فوتبال ساحلی در آبان سالجاری و پس از پایان لیگ ایران برگزار می‌شود، گفت: بر همین مبنا آمادگی بدنی بازیکنان در حد بالا و در اوج خواهد بود که بی شک نقطه قوت ایران به شمار می‌رود، بازیکنان تیم ملی رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارند و با تمام قوا برای دستیابی به آن می کوشند.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی اضافه کرد: از آنجا که امارات میزبان این جام است و با توجه به حضور ایرانیان پرتعداد و حامی در این کشور، می‌توان گفت بهترین شرایط ممکن برای ایران بوجود آمده است تا بتواند قهرمانی دوره پیشِ رو را بدست آورد.

وی تاکید کرد: شرایط مذکور اگر با حمایت مسوولان همراه باشد بی تردید راه را برای افتخارآفرینی ایران، هموار و نام کشورمان را بیش از گذشته و در بهترین شکل ممکن در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون آسیا مطرح می‌کند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با هدایت علی نادری سرمربی اصفهانی خود موفق شد به مقام قهرمانی جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا دست پیدا کند.

این مسابقات از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ششم فروردین امسال در تایلند برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha