۲ رخداد رانندگی در غرب سبزوار ۹ مصدوم برجای گذاشت

سبزوار - ایرنا - برخورد سه خودرو و نیز واژگونی یک دستگاه خودرو دیگر در محور سبزوار - داورزن، در غرب خراسان رضوی منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شد.

رییس اورژانس ۱۱۵ سبزوار چهارشنبه‌شب در گفت و گو با ایرنا در خصوص این حوادث گفت: حادثه نخست ساعت ۲۰:۳۸ دقیقه امشب در کیلومتر ۱۰ جاده سبزوار- داورزن در محدوده روستای "کَسکَن" بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون روی داد که در این رخداد هفت نفر زخمی شدند. ️

دکتر عباس کافی افزود: همزمان با این رویداد در حادثه‌ای دیگر در همین محور بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در کیلومتر پنج کمربندی سبزوار - داورزن، ۲ سرنشین این خودرو مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان این حوادث با اعزام چهار دستگاه آمبولانس اورژانس، پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

رییس اورژانس سبزوار با بیان اینکه جاده سبزوار - داورزن- شاهرود بیشترین حجم حوادث نوروزی غرب استان را به خود اختصاص داده است، افزود: خواب آلودگی و خستگی، سرعت بالا و سبقت‌های غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث ترافیکی این محور پرتردد است که باعث وارد آمدن خسارت مالی و جانی به مسافران می شود.

اورژانس سبزوار بعد از ظهر امروز نیز اعلام کرده بود که در شبانه‌روز منتهی به چهارشنبه‌ بر اثر ۳۰ مورد حادثه واژگونی و برخورد خودروها در غرب استان خراسان رضوی ۴۵ نفر مجروح شده اند.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

داورزن در ۷۵ کیلومتری غرب سبزوار قرار دارد و سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha