۱۰ رکابزن آذربایجان شرقی به اردوی تدارکاتی تیم ملی مردان و زنان دعوت شدند

تبریز - ایرنا - ۶ رکابزن آذربایجان شرقی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت مردان و چهار رکابزن نیز به اردوی تیم ملی بانوان ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، اردوی تدارکاتی تیم های ملی استقامت و نیمه استقامت بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان در بخش مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ و بازی های آسیایی هانگژو، ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می شود.

بر اساس اعلام فدراسیون؛ بهنام خسروشاهی، حسن سیف‌الهی، آیدین علیاری، سعید صفرزاده در رده سنی بزرگسالان، علی لبیب در رده سنی زیر ۲۳ سال و المان عابدی در رده سنی جوانان از استان آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شدند.
گفتنی است بهزاد کرم زاده نماینده استان آذربایجان شرقی به عنوان مربی در اردوی تهران حضور دارد.

۱۰ رکابزن آذربایجان شرقی به اردوی تدارکاتی تیم ملی مردان و زنان دعوت شدند

همچنین چهار رکابزن از آذربایجان‌شرقی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت کشور در بخش بانوان دعوت شدند.

این اردو نیز به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ و بازی های آسیایی هانگژو، از ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می شود.

بر اساس اعلام فدراسیون؛ ریحانه خاتونی در رده سنی بزرگسالان و فاطمه دادگر، پردیس فیض الهی و ستایش وجدی در رده سنی جوانان از استان آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شدند.

فرشته چلانی نماینده استان آذربایجان شرقی به عنوان مربی در اردوی تهران حضور دارد.

به گزارش ایرنا، دوچرخه سواری تبریز در زمان حمایت پتروشیمی تبریز از این رشته قدرت بلامنازع در کشور و حتی آسیا بود که با انحلال این تیم، دوچرخه سواری این شهر جایگاه خود را در ایران و جهان از دست داد.

به تازگی توافقاتی مبنی بر حمایت مس سونگون ورزقان از این رشته پرطرفدار در آذربایجان شرقی حاصل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha