۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85068738
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پارسال بیش از ۱۹ هزار تن کالای اساسی در همدان توزیع شد

همدان - ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع ۱۹ هزار و ۴۹۶ تن کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۱در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، رضا بهراملو روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگاران افزود: ۹ هزار و ۱۴۲ تن برنج،۶ هزار و ۹۰۶ تن شکر، یکهزار و ۳۷ تن گوشت قرمز، و ۲ هزار و ۴۱۱ تن مرغ منجمد در سال ۱۴۰۱ در سطح استان توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار عید امسال ازین میزان کالاهای اساسی ۳۲۰ تن برنج معادل سه و نیم درصد، ۹۰۶ تن شکر معادل سیزده درصد، ۲۲۷ تن گوشت قرمز معادل بیست و دو درصد و ۷۶۱ تن مرغ منجمد معادل سی و یک و نیم درصد کل کالاهای اساسی توزیعی سال ۱۴۰۱ در اسفند ماه سال گذشته توزیع شده است تا شاهد التهابی در بازار نباشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: همچنین در خصوص تامین میوه تنظیم بازاری نیز میزان ۵۵۰ تن سیب و پرتقال در ۹۵ غرفه در سطح استان توزیع گردید و با نظارت شبانه روزی انجام شده در ایام عید خوشبختانه شاهد بازاری آرام بودیم و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بخوبی تامین و توزیع گردید.

وی در پایان گفت: در قالب طرح ضیافت جهت ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی در حال توزیع می باشد و در این راستا ۳۳۵ تن برنج هندی، ۵۰۰ تن برنج هومالی، ۳۱۳ تن شکر و ۳۵۰ تن مرغ منجمد توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha