۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85068320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: نگران عدم توسعه‌یافتگی بیجار هستم

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: بیشتر از هر شهرستانی نسبت به بیجار نگرانی دارم، چراکه به دلایل مختلف تاکنون امکان توسعه نداشته است و بنده نسبت به رفع مشکلات این شهرستان به صورت ویژه احساس تکلیف می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه‌شنبه در دیدار اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان بیجار اظهار کرد: شهرستان بیجار به اندازه استان البرز وسعت دارد اما پیشرفت آن کم و بیکاری و مهاجرت بالا بوده که نگران کننده است.

وی وجود تعاونی توسعه عمران بیجار را امیدوارکننده دانست و یادآور شد: این شرکت محملی برای برخی کارهایی است که می‌توان برای توسعه بیجار انجام داد.

استاندار کردستان با بیان اینکه توفیق شرکت توسعه عمران بیجار و جذب سهامداران بیشتر به نفع مردم این شهرستان است، ادامه داد: این تعاونی با توجه به توان و ظرفیتش، می‌تواند اشتغال مناسبی ایجاد کند.

زارعی کوشا قول داد از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به این شرکت تسهیلات پرداخت شود و اضافه کرد: امسال قرار است از همین محل به هر استان هزار میلیارد تومان تسهیلات تخصیص یابد.

وی از اعضای هیات مدیره این تعاونی خواست در زمینه کشت گلخانه‌ای سرمایه‌گذاری کنند و افزود: این طرح بازدهی خوبی دارد و تسهیلات مناسبی نیز به آن پرداخت می‌شود.

در این جلسه اعضای هیات مدیره شرکت توسعه عمران بیجار به بیان مشکلات این تعاونی پرداختند و خواستار حمایت دستگاه‌ها برای تقویت بنیه این شرکت به ویژه در راستای اشتغالزایی شدند.

این شرکت به عنوان تنها تعاونی توسعه عمران فعال کردستان، ۲ هزار و ۱۰۰ عضو دارد و هشت هزار سهم از آن خریداری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha