۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85068319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش نسبی دما برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85068319
کاهش نسبی دما برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش نسبی دما برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و گفت: این کاهش دما منجر به سرمازدگی باغات نمی‌شود.

معصومه نوروزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بعدازظهر سه‌شنبه بارش‌های ضعیف در نوار غربی استان شکل می‌گیرد اما تا روز پنجشنبه جوی پایدار و بدون بارش برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: اما یک موج سرد از روز جمعه وارد استان می شود و تا روز شنبه در استان حاکم است که این موج سرما خسارت‌هایی در خصوص سرمازدگی باغات و درختان به همراه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روزهای جمعه و شنبه بارش باران برخی نقاط استان را در برمی‌گیرد که این بارش‌ها در کوهرنگ به شکل برف است.

نوروزی خاطرنشان کرد: دما در صبح روز سه‌شنبه در شهرکرد صفر درجه سانتی‌گراد گزارش و بلداجی با سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha