۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85068259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم | آمادگی تیم فجر شیراز برای پیکار با خلیج فارس ماهشهر
تیم فجر

شیراز-ایرنا- سرمربی و بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز در گفت و گوی تصویری با خبرنگار ایرنا از آمادگی این تیم برای پیکار با تیم خلیج فارس ماهشهر در هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی چهارشنبه نهم فروردین ماه در شهرستان ماهشهر برگزار می شود.

یک سهمیه لیگ برتر برای هشت تیم

اگر نگاهی به جدول رده بندی دسته یک تا پایان داشته باشیم هم اینک ، تیم شمس آذر قزوین با ۵۲ امتیاز فاصله ۱۱ امتیازی با تیم دوم جدول دارد و از این رو، باید صعود این تیم را به لیگ برتر قطعی دانست.

اما استقلال خوزستان، خیبر خرم آباد و سایپا تهران ۴۱ امتیازی هستند، فجر سپاسی ۳۹ امتیازی است،چادر ملو یزد ۳۸ امتیازی، ون پارس ۳۴ امتیاز، پارس جم جنوبی ۳۳ و حتی مس شهر بابک که ۳۱ امتیاز دارد شانس گرفتن سهمیه دوم لیگ برتر دوره بیست و سوم در سال ۱۴۰۲ دارند و باید منتظر ماند و دید کدام تیم به همراه شمس آذر قزوین لیگ برتری می شوند.

بازیکنان و سرمربی تیم از آمادگی می گویند

سر مربی تیم فجر با اظهار اینکه در سال جدید تمرینات خوبی را شروع کردیمٰ، در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ٰ‌گفت :‌ سال گذشته توانستیم با برد مسابقات را تمام کنیم برای همین هم بازیکنان از روحیه مناسبی برخوردارهستند.

مهدی رجب زاده ادامه داد:‌ امید داریم در بازی مقابل خلیج ماهشهر همان روند خوب گذشته را حفظ و با بُرد میدان را ترک کنیم.

فیلم | آمادگی تیم فجر شیراز برای پیکار با خلیج فارس ماهشهر
رجب زاده سرمربی تیم فجر

هر بازی حکم فینال دارد

همچنین مهاجم تیم فجر گفت:‌ تمرینات خوبی در سال جدید آغاز کردیم و دیدارهای باقی مانده برای ما هر کدام حکم یک فینال دارد و با تمام وجود بازی می کنیم تا نتیجه بگیریم.

حسین مهربان ادامه داد:‌ از هواداران تیم تشکر داریم که در مسابقات از ما حمایت کردند و می کوشیم در پایان لیگ بهترین هدیه را به آنها بدهیم.

سعید زارع بازیکن شیرازی تیم فجر هم گفت:‌ خدا را شکر با پشت سر گذاشتن تمرینات مرتب شرایط و آمادگی خوبی برای بازی مقابل خلیج فارس ماهشهر داریم.

وی تاکید کرد:‌ بازی سختی پیش رو داریم و می کوشیم با دست پْر میدان را ترک کنیم، هر بازی شرایط خاص خودش دارد و تنها به بازی مقابل ماهشهر فکر می کنیم.

بازیکنان یک دل شده اند

محمد آژیر دیگر بازیکن تیم فجر هم گفت: هم از نظر روانی و هم از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داریم و همه بازیکنان یک دل شده ایم چند بازی باقی مانده را با موفقیت پشت سربگذاریم و بتوانیم در پایان دل مردم را شاد کنیم.

وی اضافه کرد: از تماشاگران خواهش می کنیم چند بازی باقی مانده از تیم شهرشان به ویِژه در بازی های خانگی حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند تا با پشتوانه و تشویق آنها نتایج خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فجر هم اینک در جدول رده بندی با ۳۹ امتیاز در مکان پنجم قرار دارد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

رقابت های لیگ دسته یک با شرکت ۱۷ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان این بازیها ۲ تیم اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و سوم در سال ۱۴۰۲ دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha