سردار رادان: مبارزه با قاچاق کالا مهمترین ماموریت پلیس در جهت تحقق شعار سال است

شیراز-ایرنا- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "مهار تورم، رشد تولید" گفت: بخش زیادی از این نامگذاری به ماموریت‌های پلیس برمی‌گردد و مبارزه جدی با قاچاق کالا از مهمترین آن ها است.

به گزارش ایرنا، سردار "احمدرضا رادان" سه شنبه در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به دغدغه مردم، افزود: مبارزه جدی با سرقت طی سال ۱۴۰۲در دستور کار مجموعه انتظامی کشور قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به تقارن شروع سال جدید با ماه مبارک رمضان، گفت: عوامل انتظامی با زبان روزه مسئول نظم، امنیت، آرامش و آسایش مردم هستند و خدمات خود را به مردم ارایه می دهند.

سردار رادان ادامه داد: ویژگی ها و سختی های کار در مجموعه انتظامی استان فارس منحصر به فرد است ولی با حضور سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان و تلاش های صورت گرفته، سال گذشته عملکرد انتظامی استان بسیار مطلوب بوده است.

وی تصریح کرد: موضوع معیشت کارکنان انتظامی و همچنین ساخت و توسعه منازل سازمانی به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی کشور قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم دغدغه سرقت دارند و باید با اجرای ویژه طرح های مبارزه با سرقت در خصوص کاهش دغدغه های مردم و جلب رضایت آنان در این خصوص اقدام شود.

سردار رادان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه انتظامی استان فارس در راستای انجام ماموریت های محوله، بر لزوم آمادگی بیش از پیش مجموعه انتظامی کشور در راستای مواجهه با فتنه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

سردار رادان از روز گذشته در قالب سفری ۲ روزه به استان فارس سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha