۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85067753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد ۲ کشته و هشت مصدوم بر جا گذاشت

یاسوج - ایرنا - رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حادثه رانندگی در محور دهدشت به سرفاریاب محدوده دستگرد در این استان ۲ کشته و هشت مصدوم بر جا گذاشت.

جهانبخش وحدت نژاد دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه دو دستگاه خودرو دنا پلاس و پراید با هم برخورد کردند ساعتی پیش به فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از گزارش این حادثه پایگاه های اورژانس یک، ۲ و سه شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شدند اظهار کرد: همه زخمی ها به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت منتقل شدند.

وحدت نژاد تصریح کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ استان ۵۱ پایگاه فعال شهری و جاده‌ای دارد که در ایام نوروز با توجه به حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی سه آمبولانس به عنوان پشتیبان اضافه شده است.

سال گذشته ۱۱۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف کهگیلویه و بویراحمد در محل حادثه جان خود از دست داده اند در حالی که مدت مشابه سال پیش آن۸۸ نفر در سوانح جاده ای استان جان باخته بودند.

وی همچنین از افزایش ۲۱.۳ درصدی شمار مصدومان سوانح جاده ای استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل آن خبر داد و اضافه کرد: پارسال ۱۲ هزار و ۵۴۵ نفر براثر تصادف خودروها زخمی شده اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۱۰ هزار ۶۵۸ نفر مصدوم شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجموع ماموریت های تصادف های جاده ای استان در سال ۱۴۰۱ را ۹ هزار و ۳۷۲مورد اعلام کرد و گفت: مدت مشابه سال ۱۴۰۰ هفت هزار و ۸۶۳ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha