۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85067535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد درخواست‌های مردمی از مسوولان اداره کل صمت اصفهان، در حوزه معدن است

اصفهان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت اصفهان گفت: ۷۰ درصد درخواست‌ها در ملاقات های مردمی با مسوولان اداره کل صمت اصفهان، در حوزه معدنی، ۲۰ درصد در حوزه صنعتی، حدود پنج درصد در حوزه برنامه ریزی و مابقی در حوزه نظارت و بازرگانی است.

حسین توکل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۳۱۵ نفر در ۴۸ برنامه ملاقات مردمی در این اداره کل حضور یافتند اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توسط وزارتخانه صمت، این اداره کل بالاترین عملکرد را در زمینه رسیدگی به شکایات مردمی و درخواست های بررسی شده در کشور کسب کرد.

وی با بیان اینکه اصفهان، بیشترین برنامه دیدار چهره به چهره را در میان استان های کشور داشته است ادامه داد: بالاترین عملکرد استانها در خصوص رسیدگی به شکایات مربوط به استان اصفهان با ۳۲.۵ درصد اعلام شده است.

توکل با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۴ اتاق اصناف و دو انتخابات اتاق بازرگانی کاشان و اصفهان، بیان کرد: برگزاری انتخابات اتاق اصناف کل شهرستان‌ها و اتاق بازرگانی اصفهان و کاشان، برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت ویژه که منجر به بازگشت بیش از ۲۰۰ واحد راکد یا نیمه تعطیل به چرخه شد و فراهم آوردن شرایط ماندگاری و جذب سرمایه گذار از مهمترین اقدامات این اداره کل در سال گذشته محسوب می‌شود.


به گزارش ایرنا، استان اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی دارد.

این استان حدود ۱۰ درصد از واحدهای فناور و دانش‌ بنیان کشور را در خود جای داده است و اکنون بیش از ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha