۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85066777
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح جمع آوری متکدیان در ری اجرا شد

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85066777
طرح جمع آوری متکدیان در ری اجرا شد

شهرری- ایرنا- معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از جمع آوری ۱۳۰ معتاد متجاهر که دست به تکدی‌گری می‌زدند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ «محمد حیدری» روز یکشنبه گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های نظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح که در روز گذشته به اجرا درآمد؛ ۱۳۰ نفر از معتادان متجاهر که به تکدی گری در سطح شهرستان ری می‌پرداختند، جمع‌آوری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مراکز بازپروری و مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده ها نقش دارند، پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمالی مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم.

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک توسط پلیس ری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصدهای میدانی، اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی توسط تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری، مشخصات و آدرس مخفیگاه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و انتظامی تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم مورد نظر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو نیز که متهم با آن اعمال مجرمانه خود را مرتکب می شد توقیف شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha