۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85066540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۳۰ درصدی گروه‌های جهادی در خراسان جنوبی

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85066540
افزایش ۳۰ درصدی گروه‌های جهادی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: نوروز امسال با استقبال گروه‌های جهادی شاهد افزایش ۳۰ درصدی تعداد این گروه‌ها برای حضور در نقاط مختلف استان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی هنری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت قرارگاه جهادی یونس تهران در شهرستان مرزی زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به روزهای آغازین سال ۱۴۰۲ حضور گروه‌های جهادی را در سراسر استان داریم و امیدواریم امسال شاهد حضور پرثمرتر این گروه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

وی افزود: ۲۵۵ گروه جهادی تاکنون در نقاط مختلف استان حضور یافته‌اند و بیش از سه هزار جهادگر بومی و غیربومی در این گروه‌ها فعالیت دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۹ گروه جهادی میهمان هستند گفت: قرارگاه جهادی ملی یونس در شهرستان زیرکوه و مرز مشترک با افغانستان حضور دارد و با حضور ۱۲۰ جهادگر به ارائه خدمات مختلف از جمله عمرانی، کانال‌کشی مزارع کشاورزی و محرومیت‌زدایی می‌پردازد.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی نوروز با ماه رمضان، از ۲۱ اسفند سال گذشته شاهد حضور گروه‌های جهادی در خراسان جنوبی بوده‌ایم که در بیش از ۱۵۷ نقطه روستایی و ۹۰ نقطه محروم حضور دارند و شهرستان زیرکوه میزبان قرارگاه جهادی یونس از تهران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha