رییس صمت فارس: اجازه ایجاد اخلال در توزیع کالاهای اساسی را نمی‌دهیم

شیراز- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اجازه ایجاد اخلال در تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان داده نمی شود و با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حمید رضا ایزدی شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران فرودشگاه‌های زنجیره‌ای استان در شیراز، با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان لزوم نظارت بر بازار این ایام افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای توزیع در این ایام با پیگیری کارگروه اقتصادی استان تامین شده و از طریق مراکز مختلف از جمله فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص نحوه عرضه کالا به ویژه کالاهای اساسی در بازار است و در صورت بروز تخلف برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس صمت فارس: اجازه ایجاد اخلال در توزیع کالاهای اساسی را نمی‌دهیم


تداوم طرح بازرسی و نظارت بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم گفت: طرح بازرسی و نظارت بر بازار با هدف تامین آرامش و ثبات نسبی بازار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

علیرضا رعنایی افزود: در این طرح نظارتی، نظارت ها به شکل خود نظارتی توسط خود اصناف، در قالب گشت های مشترک دستگاه های متولی و همچنین گشت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان با تمرکز بر کالاهای اساسی و پرمصرف این ایام در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح، بازرسان اتاق اصناف و ناظران افتخاری که دوره‌های آموزشی و توجیهی را نیز گذرانده‌اند در کنار بازرسان صنفی و گشت های مشترک، بر فعالیت تمامی صنوف نظارت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha