۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85065683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در جاده ماهنشان زنجان یک فوتی و سه مجروح بر جا گذاشت

نجان- ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: تصادف در محور ماهنشان استان یک فوتی و سه مجروح بر جا گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه به علت واژگونی سواری پژو ۴۰۵، در محور ماهنشان یک نفر در دم فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

این مسوول علت بروز این حادثه را تخطی راننده از سرعت مطمئن اعلام کرد و گفت: از زمان شروع مسافرت های نوروزی تاکنون فوتی های تصادفات در استان افزایش داشته و بروز این مساله به دلیل بی توجهی ها به نکات ایمنی بوده است.

میناخانی در خصوص وضعیت کنونی جاده های استان نیز افزود: تردد در تمامی جاده های این استان به ویژه آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نیمه سنگین است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha