۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85064818
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز ساخت هفت هزار مسکن در اردبیل

۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85064818
آغاز ساخت هفت هزار مسکن در اردبیل

اردبیل _ ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان شروع شده است.

محبوب حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تایید نهایی ۳۷ هزار و ۱۵۷ نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: در تمام شهرهای استان زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن تامین شده و مراحل تحویل زمین و احداث واحدها به شکل ویلایی و یا بنیاد ساخت، در حال انجام است.
وی افزود: یک هزار هکتار زمین در مرحله توافق نهایی با مالکان است که برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی اختصاص می‌یابد.

حیدری ادامه داد: در یک برنامه چهارساله در طرح نهضت ملی مسکن ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکن احداث می‌شود و در قالب این طرح تاکنون ۱۰۷ هزار نفر در استان اردبیل ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۴۵۶ نفر حائز شرایط شدند.

وی از متقاضیان نهضت ملی مسکن که به تازگی پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند ، خواست با پرداخت آورده اولیه به ساخت این واحدها در سریع ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل شود.
حیدری اظهار کرد: به تناسب واریزی متقاضیان عملیات ساخت مسکن در این طرح سرعت می‌گیرد و از لحاظ فضا و شرایط ساخت و کیفیت آن واحدهای احداثی در قالب طرح نهضت ملی متفاوت از مسکن مهر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: مقرر است برای ساخت واحدهای مسکن در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها نیز ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و از بابت تامین زمین به شکل ۹۹ ساله ریالی منابع نقدی از متقاضیان دریافت نشود.

حیدری به نگرانی متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی از بابت اقساط تسهیلات پرداختی اشاره کرد و گفت: این امر از حدود اختیارات ما خارج است، اما تمام مسئولان امر تلاش می‌کنند تا کمترین فشار از بابت آورده و بازپرداخت تسهیلات اعطا شده برای متقاضیان تحمیل شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha