۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85064456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی ایلام متوقف شد

ایلام - ایرنا - مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس همزمان با شروع ماه مبارک رمضان تعطیل شده است.

سرهنگ عارف یاسمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عدم اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: اما در ایام تعطیلات نوروزی یادمان های راهیان نور برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی که به صورت خصوصی و با خودروی شخصی به این اماکن سفر می کنند، دایر و فعال است.

یاسمی ادامه داد: راوی و خادم در محل همه یادمان ها حضور دارند و پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

وی یادآور شد: همچنین خوابگاه برای اتراق زائران یادمان های دفاع مقدس دارای مجوز که به صورت شخصی و با چندین خودرو به این مناطق سفر می کنند، فراهم است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام ۲۶ یادمان شامل هفت یادمان ملی و ۱۹ یادمان استانی ثبت شده و ۴۲ یادمان شهدای گمنام دارد. نقطه ایثار قلاویزان، شرهانی، سه راهی جندالله، قرارگاه حضرت امیر (ع) در بانروشان، میمک، زمین فوتبال چوار، سارات سومار، کوشک، شهید باقری و کانال کمیل از جمله یادمان های دفاع مقدس استان ایلام است.

استان ایلام با بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ نفر آزاده با توجه به تعداد جمعیت استان در دهه ۶۰ بیشترین ایثارگر در کشور را تقدیم کشور کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha