۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85064395
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جمع آوری ۸۰ معتاد متجاهر در شهرستان ری

۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85064395
جمع آوری ۸۰ معتاد متجاهر در شهرستان ری

شهرری- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری ۸۰نفر معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی روز پنجشنبه در این باره گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور، زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: طی اجرای این طرح تعداد ۸۰نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ ابن علی ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند،گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه پیشنهاد ، تقدیر از عملکرد پلیس و انتقاد از سوی شهروندان است.

کشف ۷ فقره سرقت باتری خودرو در دولت آباد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری یک متهم و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ ابن علی بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو و محتویات داخل خودرو در محدوده دولت آباد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت. وی افزود: ماموران تجسس کلانتری۱۶۷با جمع آوری اطلاعات اولیه و اظهارات مالباختگان، موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۷ فقره سرقت باتری خودرو و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ری اعتراف کرد.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد؛ نسبت به ایمن کردن خودرو و محل کار در جهت پیشگیری از سرقت اقدام و هر مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

بیهوشی ترفندی برای سرقت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج متهم که با ترفند بیهوش خودرو را سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ ابن علی بیان داشت : در پی گزارش یک فقره سرقت خودرو با شگرد بیهوشی راننده در محدوده امین آباد شهرری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که راننده یک دستگاه پژو پارس است مشخص شد که در محور امین آباد - شهرری در تردد بود که در حاشیه خیابان یک زوج با پوشش مسافر درخواست تاکسی دربستی می کنند که پس از سوار شدن یک نوشیدنی مسموم به راننده داده و راننده پس از نوشیدن حس خواب آلودگی و بیهوشی می کند که پس از ساعاتی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود در کنار زمین های کشاورزی است و خودرو وی را به سرقت بردند.

سرهنگ ابن علی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری امین آباد سریعاً تحقیقات خود را آغاز و با استفاده از سرنخ های بجا مانده مشخصات و هویت سارقان را شناسایی و در اختیار عوامل گشت قرار می دهند که در کمتر از ۱۲ ساعت خودرو مسروقه را با همان زوج متهم مشاهده می کنند و دستور توقف را صادر می کنند که راننده هیچگونه توجهی نکرده و از صحنه متواری می شود و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و متهمان دستگیر می شوند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی به شهروندان توصیه کرد از گرفتن و نوشیدن انواع خوراکی ها از مسافر خوداری و در صورت نیاز به مواد خوراکی یا آشامیدنی از مکان های معتبر خریداری کنید.

۴ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمب شد

 رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی برخود با اصناف متخلف، ۴ واحد صنفی در ورامین پلمب شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استن تهران، سرهنگ داریوش صادقی‌فر روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف در تعطیلات نوروز، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین طی روزهای اخیر از ۴۸ واحد صنفی در نقاط مختلف بازدید کردند.

وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها، ۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین مجوز فعالیت، پلمب و از ادامه فعالیت آن‌هاا چلوگیری شد. صادقی‌فرتصریح کرد: بازرسان در جریان بازدید از فعالیت واحدهای صنفی به ۱۴ واحد دلیل نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha