۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85064314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: عمل به شعار سال ،شکوفایی اقتصاد کشور را به همراه دارد

ورامین- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه تلاش فعالان و مدیران دلسوز و عمل مسئولان به اهدا شعار سال، شاهد شکوفایی اقتصاد کشور در سال جدید خواهیم بود.

حسین نوش‌آبادی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته، با تمام فراز و نشیب‌ها، تلخی و شیرینی‌های سپری شد و مردم ایران اسلامی با وجود شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتیِ ناشی از گرانی‌ها از یک سو و دشمنی بیگانگان از سوی دیگر، با صبر انقلابی و بصیرت دینی، از این میدان پر مخاطره، پیروز و سرافراز بیرون آمدند و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود، نا امید ساختند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان " مهار تولید، رشد تولید" اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را سال "مهار تورم و رشد تولید" نام نهادند تا در سایه‌ تلاش فعالان اقتصادی و مدیران دلسوز کشور و برنامه ریزی و نظارت کامل بخش‌های مختلف، شاهد توسعه و شکوفایی اقتصادی و مهار تورم و رشد تولید در سال جاری باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا در کنار تلاش جهادی و انقلابی مسئولان در داخل کشور، فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در حوزه روابط خارجی و بکارگیری ظرفیت های گوناگون بخش‌های دولتی و خصوصی در توسعه روابط اقتصادی و گسترش مناسبات تجاری با کشورهای مختلف، به ویژه همسایگان، می تواند زمینه ساز اشتغال سازنده و پایدار گردد.

نوش‌آبادی تأکید کرد: با عمل به اهداف شعار سال و تلاش بی‌وقفه مسئولان، شرایط بهتری برای زندگی مردم فراهم شده و گشایش اقتصادی و معیشتی را به همراه دارد. وی گفت: قطعا با رویش‌های جدید مادی و معنوی و حضور امید بخش نسل جوان در بخش‌های مختلف کشور، آینده ای روشن همراه با رفاه و آسایش و آرامش، برای ملت بزرگ ایران، رقم می‌خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha