۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85064279
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس :انتقال پساب تهران به پاکدشت یک طرح ملی است

پاکدشت -ایرنا - طرح انتقال پساب تهران به شهرستان پاکدشت یک طرح ملی است چرا که ۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را می توان با آن سیراب کرد.

فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های در حال اتمام این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پروژه انتقال پساب تهران به پاکدشت یک طرح ملی است چرا که ۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را می توان با آن سیراب کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از پروژه کمربندی جنوبی و خط دوم انتقال پساب تهران به پاکدشت صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به هزینه های بالای این پروژه اگر منتظر اعتبارات دولتی بودیم تا ۱۰ سال آینده هم نمی توانستیم به ۲۰ درصد پیشرفت برسیم.

نماینده مردم پاکدشت افزود:طی پیگیری هایی که صورت گرفت بخش خصوصی با سرمایه گذاری صحیح موجب ۷۰ درصد پیشرفت این پروژه شد.

بشیری خاطرنشان کرد: با توجه به حجم آب ۹ متر مکعب بر ثانیه می توان گفت که ۳ برابر سد لتیان آب به شهرستان پاکدشت و شهرستان های همجوار خواهد رسید که انقلابی بزرگ در صنعت کشاورزی پایتخت گل و گیاه ایران خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: تا به امروز برای تکمیل این پروژه ۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده که طی براورد هزینه ای که کارشناسان داشتند یکهزار میلیارد تومان دیگر هزینه تکمیل و افتتاح آن می باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص پروژه کمربندی افزود: باتوجه به آلودگی هوا و تعطیلی کارخانه آسفالت تکمیل این پروژه به تعویق افتاد اما درحال حاضر پیمانکاران درحال تکمیل فاز اول کمربندی پاکدشت هستند و امیدواریم تا چندماه آینده تکمیل شود و ۱۰ کیلومتر اول آن زیر بار ترافیکی برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha