۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85063685
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۲۸ مصدوم واژگونی اتوبوس محور بیرجند - سربیشه ترخیص شدند

بیرجند - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: ۲۸ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس مشهد - زابل که بامداد امروز روی داد، از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدعلی آخوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۳۸ مصدوم این حادثه که در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری شدند تاکنون ۲۸ نفر ترخیص و ۱۰ نفر دیگر در حال مداوا هستند.

وی گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری مشهد - زابل در کیلومتر ۲۵ محور بیرجند - سربیشه که ساعت ۰۴:۰۶ بامداد امروز روی داد پنج نفر فوت و بیش از ۴۰ نفر مصدوم شدند که درمان برخی مصدومان در محل حادثه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عیادت از مصدومان انجام و روند درمان آنان در ساعت اولیه پیگیری شد اظهار داشت: با دستور استاندار اقامت همراهان مصدومان در مرکز استان تامین شده است.

وی ادامه داد: علت اولیه بروز این حادثه سهل‌انگاری راننده اعلام شد و بررسی کمیته راهداری و پلیس در مورد علت آن در دست اقدام است.

آخوندی گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه ۱۱ اکیپ امدادی و اورژانسی به مجروحان امدادرسانی کردند و مصدومان حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.

وی افزود: این حادثه پنج فوتی در صحنه شامل ۲ مرد، ۲ زن و یک کودک برجا گذاشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی به همراه فرماندار بیرجند و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد - زابل عیادت کردند.

آخوندی به منظور پیگیری روند درمان مصدومان این حادثه در گفت و گو با عوامل پزشکی و کادر درمان این بیمارستان، از اقدامات انجام شده برای معالجه مصدومان مطلع شد.

بنابر اعلام مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات بحران (EOC) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، به دنبال واژگون شدن اتوبوس حامل مسافران مسیر مشهد - زابل در بامداد امروز مصدومان توسط ۱۲ دستگاه آمبولانس به بیرجند انتقال یافتند.

بنا به این گزارش ۴۱ مصدوم به بیمارستان امام‌ رضا (ع) بیرجند منتقل شدند و سه مصدوم نیز در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha