کونته در یک قدمی اخراج از اسپیرزها؛ تاتنهام به دنبال سرمربی جدید می‌گردد

تهران- ایرنا- روزنامه گاردین انگلیس در مطلبی نوشت: شرایط آنتونیو کونته ایتالیایی در تاتنهام بحرانی بوده و در یک قدمی اخراج از این تیم به سرمی‌برد.

به گزارش ایرنا، تاتنهام شروع به بررسی بازار برای یک سرمربی جدید کرده است تا نشان دهد که آنها آماده هستند تا جدایی آنتونیو کونته را تسریع ببخشند. در میان نگرانی‌هایی که اکثر بازیکنان دیگر پشت او نیستند. در هفته‌های اخیر به طور فزاینده‌ای مشخص شده است که کونته پس از پایان فصل که قراردادش به پایان می‌رسد، در این تیم باقی نخواهد ماندچرا که این مربی ایتالیایی به دلایل مختلف راهی برای پیشرفت در کارش نمی‌بیند.

ابتدای این هفته وقتی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام مقابل ساوتهمپتون به تساوی ۳ بر ۳ رسید، آنتونیو کونته یک نشست خبری جنجالی با انتقاد از نحوه شاگردانش در این دیدار، علت تساوی را مربوط به بازیکنان و مدیریت باشگاه دانست.

گاردین روز یکشنبه گزارش داد که تردیدهای جدی در مورد اینکه آیا تعداد زیادی از بازیکنان همچنان از کونته حمایت می‌کنند یا خیر نیز وجود دارد. همچنین برخی از آنها از رفتن فوری او استقبال می‌کنند. به گفته منابع بیشتر، اکثر آنها از رفتن او خوشحال خواهند شد. به طور فزاینده ای دشوار است که ببینیم چگونه لوی می تواند پس از وقفه بین المللی با هدایت کونته از سر گرفته شود.

کونته، نونو اسپریتو سانتو، مورینیو و پوچتینو، مربیانی بودند که دنیل لیوی مدیر باشگاه تاتنهام در این چند سال اخیر آن‌ها را برکنار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha