۱ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۱۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85062718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دفاع یمن: اجازه دخالت در دریای سرخ را به رژیم صهیونیستی نمی‌دهیم

تهران- ایرنا- سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن دوشنبه شب گفت که اجازه دخالت در دریایی سرخ را به رژیم صهیونیستی نمی‌دهیم.

به گزارش ایرنا از المسیره، العاطفی با بیان اینکه چشم طمع بیگانگان به دریای سرخ است، افزود: در رأس بیگانگان رژیم صهیونیستی است و ما به دشمن صهیونیستی می‌گوئیم که مداخلاتش زیاد طول نخواهد کشید و اراده آزاد ما نمی‌تواند مداخله آنها را بپذیرد.

وی تاکید کرد که یمن این مساله را با شیوه و در زمان مناسب به دشمن صهیونیستی خواهد فهماند.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین تصریح کرد که این کشور آماده است تا هر موضع جنگی را در نهایت صلابت و با توانمندی بالا اتخاد کند.

العاطفی افزود: ما به راه درستی بازگشتیم که عزت و استقلال ما را حفظ می‌کند و اراده ملی ما را از هر گونه وابستگی که در نتیجه سیاست‌ها و عملکردهای دوره‌های گذشته بود، رهایی می‌بخشد.

پیشتر وب سایت آمریکایی "ساوث فرونت" (متخصص در زمینه تحقیقات نظامی) فاش کرد که رژیم صهیونیستی قصد ایجاد پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی در جزیره سقطری یمن را دارد.

این وب سایت که متخصص تحقیقات نظامی و استراتژیک است، به نقل از منابع عربی و فرانسوی نوشت: به تازگی هیاتی متشکل از افسران اماراتی و رژیم صهیونیستی از این جزیره بازدید و چند نقطه را با هدف ایجاد امکانات اطلاعاتی بررسی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha