استاندار: مهم‌ترین اولویت سال آینده هرمزگان جذب سرمایه گذار خارجی  است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: یکی از مهم ترین اولویت های استان در سال آینده جذب سرمایه گذار خارجی است که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این زمینه نتیجه مطلوبی حاصل شده است.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی در بازدید از خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان افژود با توجه به اتفاقات اخیر در روابط ایران با کشورهای همسایه، آینده سرمایه گذاری در کشور روشن است.

وی با بیان اینکه در زمینه مولدسازی اموال دستگاه های اجرایی اختیار تام به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان داده‌ایم، بیان کرد: در این راستا باید پیشنهادات را جمع بندی و با نظر مشورتی به وزارت اقتصاد ارسال کنند، زیرا مدیریت دارایی های دولت در پیشبرد اهداف استان و حل مشکلات مردم بسیار حیاتی است.

دوستی با بیان اینکه حل مشکلات استان هرمزگان از اولویت های سال آینده خواهد بود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سال آینده ساخت و افتتاح بیمارستان های ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و ۱۶۰ تختخوابی میناب و امید ما برای تامین منابع مالی آن به اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان از طریق اجرای صحیح مصوبه مولدسازی است.

گفتنی است؛ استاندار هرمزگان از ساختمان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و واحد خزانه معین استان بازدید و از نزدیک در جریان روند واریزی وجوه اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای استان از طریق حساب خزانه معین قرار گرفت و از تلاش‌های کارکنان این مجموعه در ساعات پایانی سال قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha