کلنگ احداث بوستان شهدای خلخال به زمین زده شد

اردبیل _ ایرنا _ عملیات احداث پارک و بوستان شهدای خلخال در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، طی آئینی با حضور مسئولان محلی به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهردار خلخال روز دوشنبه در آیین کلنگ‌زنی بوستان شهدای این شهر گفت: احداث بوستان شهدا از مصوبات استانی و شهرستانی ستاد بزرگداشت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل است و بالغ بر هزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و درآمد محلی برای آن هزینه می‌شود.

ودود محمدی اظهار کرد: بوستان شهدای خلخال با وسعت هفت هکتار در جنوب غربی این شهر در منطقه کم‌برخوردار و محروم با هدف ارتقای سطح امکانات رفاهی و تفریحی و افزایش سرانه فضای سبز حاشیه شهر احداث می‌شود.

شهردار خلخال همچنین امروز در مراسم رونمایی از المان کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در میدان ورودی از سمت راه سرچم به خلخال گفت: شهرداری خلخال در راستای اجرای مصوبات ستاد کنگره شهدای استان، عملیات اجرایی ساخت نصب این المان را آغاز کرده بود و امروز به مرحله بهره‌برداری رساند.

محمدی افزود: برای اجرا ، نصب و راه‌اندازی این المان در ورودی شهر خلخال ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل درآمد محلی شهرداری خلخال هزینه شده است.

امام جمعه خلخال نیز در این مراسم با انتقاد از روند توزیع نابرابر اعتبارات و امکانات در مرکز استان و بی‌مهری به شهرستان خلخال گفت: مسئولان ارشد استان در این زمینه تجدید نظر کنند و شهردار خلخال نیز در ایجاد امکانات رفاهی ،تفریحی و احداث بوستان‌ها و پارک‌های بازی و توسعه فضای سبز در مرکز و مناطق حاشیه‌نشین شهر عدالت را رعایت کند.

حجت‌الاسلام کریم اسدی افزود: هرگونه رفتار مناسب و عمل کرد مطلوب مسئولان منجر به رضایت و افزایش اعتماد عمومی به دولت و مسئولان شده و خلاف آن موجب نارضایتی مردم می‌شود.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج خلخال هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان دبیرخانه برگزاری کنگره ملی شهید استان اردبیل انجام وظیفه می‌کند و مجری یا تامین کننده اعتبار این رویداد بزرگ نیست.

سرهنگ جواد نوروزی افزود: استاندار اردبیل رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان است و در شهرستان خلخال نیز ریاست این ستاد به عهده فرماندار باست و سپاه شهرستان به عنوان دبیرخانه، وظیفه پیگیری مصبات ستاد را به عهده دارد.

شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha