۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85062226
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای همدان بارش پیش‌بینی کرد

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85062226
هواشناسی برای همدان بارش پیش‌بینی کرد

همدان-ایرنا- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی بعدازظهر امروز/دوشنبه/ وارد همدان می‌شود و به صورت افزایش ابر و بارش پراکنده باران و رگبار در برخی از مناطق این استان فعالیت می‌کند.

محمد حسن باقری شکیب روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از روز سه شنبه و چهارشنبه تقویت می شود گفت: عصر سه شنبه تا صبح چهارشنبه هوای استان سرد می شود و دمای بیشینه از ۱۷ به ۱۲ می رسد و نیز بارش برف در مناطق بلند و گردنه های استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی همراه با کاهش ابر از استان خارج می شود و سامانه جدید بارشی شنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و بهار با یک درجه سانتیگراد بالای صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار کرد: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های بلند، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha