پارک‌های پتروشیمیایی از نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود

بوشهر- ایرنا - معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد، به زودی طرح ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر وارد فاز اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی قربانی روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در عسلویه اظهار کرد: با وجود روحیه انقلابی، تعهد و تخصص مجموعه مدیران و کارکنان، شاهد افزایش پنج درصدی تولید محصولات، فروش و ارزآوری برای کشور طی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

وی افزود: در راستای اشتغال‌آفرینی و کمک به خلق ثروت و تکمیل زنجیره تولید، بزودی طرح ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، پایتخت انرژی کشور است و این شرکت با تمام توان، رسالت و مأموریت پشتیبانی از صنعت پتروشیمی را انجام می‌دهد.

محمد مجاورشیخان با بیان اینکه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای اعتلای نام ایران اسلامی از افتخارات مدیران محسوب می‌شود، ادامه داد: صنعت پتروشیمی، پیشران اقتصاد کشور و عسلویه طلایه‌دار صنعت پتروشیمی ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha