آماده باش بیش از ۵۰ گروه پرستاری مشهد در سخنرانی مقام معظم رهبری

مشهد- ایرنا- مدیر پرستاری دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد گفت: ۵۳ گروه پرستاری برای همراهی با فوریت‌های پزشکی و برای خدمت‌رسانی به موقع به زائران و مجاوران در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین ماه ۱۴۰۲ در مشهد در حالت آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد صادقی افزود: از این تعداد، ۲۳ گروه پرستاری با استقرار در حرم رضوی و مسیرهای منتهی به حرم به زائرانی که نیاز به خدمت رسانی دارند یاری می‌رسانند و در سایر روزهای نوروز نیز در صورت نیاز گروه های پرستاری آموزش دیده آماده خدمت به زائران هستند.

وی ادامه داد: پرستارانی که در این ایام به زائران خدمت می‌کنند از بهترین نیروهای آموزش دیده هستند که در ایام تعطیلات در خدمت اورژانس پیش بیمارستانی خواهند بود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد گفت: همه حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به عموم مردم به ویژه زائران بارگاه منور رضوی ارائه دهند.

آماده باش بیش از ۵۰ گروه پرستاری مشهد در سخنرانی مقام معظم رهبری

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha