ایستگاه‌های کتابخانه‌ای نوروزی در ورودی‌های خراسان رضوی برپا شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت:این اداره کل، ایستگاه‌های استقبال از زائران نوروزی را در ورودی شهرستان‌های چناران، داورزن، سبزوار، گناباد، نیشابور و مشهد برپا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این ایستگاه ها در جمع خبرنگاران افزود: هدف اصلی کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و افزایش دانایی، آگاهی و کاهش آسیبهای اجتماعی است.

وی اضافه کرد: در این راستا هشت ایستگاه استقبال از زائران نوروزی در استان فعال شد که سه ایستگاه از این تعداد ویژه ورودی های مشهدند و این ایستگاه ها تا پایان تعطیلات نوروز پذیرای مسافران هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: نقاشی کودکان، پویش یک دقیقه با کتاب، سلفی با کتاب، دلنوشته، سخنی با امام مهربانیها و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی از فعالیتهای قابل ارائه در این ایستگاه هاست.

سبزیان افزود: فرهنگ‌سازی برای افزایش انس مردم با کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در ارتقای سطح دانش عمومی جامعه دارد و از هر فرصتی برای تحقق این مهم باید استفاده کرد.

پیش بینی شده در نوروز ١۴٠٢ خراسان رضوی و مشهد پذیرای حدود ١٠ میلیون زائر و مسافر باشد.







اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha