حدود هفت میلیارد ریال کمک به دانش‌آموزان تربت‌حیدریه اهدا شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش شهرستان تربت‌حیدریه گفت: با کمک اصناف، نیکوکاران فرهنگی، مراکز و مدارس غیردولتی، مدارس شاهد، هیات امنایی و مدارس برخوردار، مبلغ ۶ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در قالب "عیدی" جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند این خطه، اهدا شد.  

اصغر محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها شامل پوشاک، بسته مواد غذایی و حواله نقدی بوده‌ است.

وی ادامه داد: کمک نقدی در قالب هزار و ۵۰۰ حواله خرید به ارزش هر قطعه سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و سرجمع آنها پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مسوول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش شهرستان تربت‌حیدریه گفت: توزیع ۱۳۰ عدد پیراهن مردانه به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال، جذب و توزیع ۱۳۷ بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال توسط یک مجموعه آموزشی غیردولتی و جذب و توزیع کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال توسط یک مجموعه غیردولتی از دیگر جلوه‌های مشارکت مردمی به صورت غیرنقدی در مجموعه آموزش و پرورش تربت‌حیدریه بود.

۴۵ هزار دانش‌آموز در ۲۸۰ مدرسه، هزار و ۳۵۲ کلاس با کمک ۲ هزار و ۳۶۸ معلم در شهرستان تربت‌حیدریه تحصیل می‌کنند.

سرانه فضای آموزشی این خطه هفت مترمربع و سرانه فضای ورزشی با وجود ۶ سالن ورزشی، ۲ زمین چمن مصنوعی و یک استخر دانش‌آموزی، هشت دهم مترمربع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha