۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85060015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری آستارا تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان را شکست داد

آستارا- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با اقتدار به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان بود که در نهایت این دیدار را با ۲ گل به سود خود به پایان رساند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که از چندین هفته پیش در کنار چوکا تالش و خلیج فارس ماهشهر در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است، با وجود اینکه دقایقی از نیمه اول دیدار برتری نسبی برابر مهمان خود داشت و چندین موقعیت‌ خلق کرد اما در گلزنی ناکام بود.

شاگردان محسن بنگر در نیمه نخست که بیشتر اوقات در میانه زمین جریان داشت، از فرصت‌های انگشت‌شمار خود نتوانستند به خوبی استفاده کنند؛ البته در طرف مقابل نیز بازیکنان آرمان گهر سیرجان با ارایه نمایشی نه‌چندان دلچسب نتوانستند بر بازی مسلط شوند و اگرچه چندین بار دروازه میزبان را تهدید کردند اما از دیکته بازی خود به حریف ناکام ماندند.

این شرایط تا میانه‌های نیمه دوم دیدار ادامه داشت تا اینکه امین حقده بازیکن تعویضی که اوایل نیمه دوم به جای علیرضا فاضلی وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۸ گل برتری را به نام خود و شهرداری آستارا ثبت کرد.

لحظاتی بعد نیز تیم آشفته آرمان گهر سیرجان توسط علیرضا سلیم‌پور دیگر بازیکن تعویضی تیم شهرداری آستارا در دقیقه ۹۱ گل دوم را دریافت کرد تا آستارایی‌ها با پیروزی در این دیدار، با امید بیشتری مسابقات باقی مانده از این فصل را در سال ۱۴۰۲ ادامه دهند.

محمدامین رضایی، محسن آقایی، محمد آزادطلب، علی دهقان، نیما درودی، محمدمهدی عسگری، محمد عابدی، ناصر رضایی، جابر نصیری، علیرضا فاضلی و رضا توکلی در دیدار امروز که آخرین مسابقه لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال ۱۴۰۱ برای شهرداری آستارا بود، در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند.

تیم آرمان گهر سیرجان نیز آیدین قویدل، علی شهسواری، حمید خدابنده‌لو، دانیال ماهینی، محمد مشایخ، بلال میزراعلی، علیرضا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، امیر زیدآبادی، امیر محمودآبادی و مهدی پورفریدونی را به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی در ترکیب خود داشت.

رسول اولیایی، سعید باهنر، محسن محمدی و حسین اسماعیلی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و ناظر داوری نیز فرزاد معبودی بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۲۵ دیدار چهار برد، ۱۲ تساوی و ۹ باخت در کارنامه خود ثبت کرد و با ۱۱ گل زده، ۲۱ گل خورده و کسب ۲۴ امتیاز بدون احتساب نتیجه سایر دیدارها با وجود پیروزی در آخرین مسابقه خود در لیگ دسته اول، سال ۱۴۰۱ را با باقی ماندن در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی به پایان رساند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha