۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85058887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش باران برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85058887
بارش باران برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته و همچنین هفته اول فروردین بارش باران و در ارتفاعات بارش برف استان را فرا می‌گیرد.

معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز ۲۵ اسفندماه یک سامانه بارشی در استان فعال و منجر به بارش باران در بخش‌هایی از استان به ویژه کوهرنگ، اردل، لردگان و کیار می‌شود و این بارش‌ها تا روز جمعه در سطح استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت وزش باد شدید تا به نسبت شدید در استان پیش‌بینی می‌شود و به سبب وقوع بارش و وزش باد دما روند افزایشی پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روزهای جمعه تا یکشنبه پدیده خاصی در استان پیش‌بینی نمی‌شود و آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

نوروزی از فعال مجدد بارش‌ها از روز دوشنبه ۲۹ اسفند خبر داد و گفت: این سامانه بارشی تا سوم فروردین 1402 در استان موجب بارش باران می‌شود و در ارتفاعات بارش برف به همراه دارد.

وی سردترین ایستگاه استان در صبح پنجشنبه را ایستگاه بن با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای شهرکرد نیز هفت درجه سانتی گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha