آمادگی سه پایگاه امداد جاده ای سلسله برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

خرم‌آباد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: سه پایگاه امداد و نجات جاده ای و یک پست راهنمای مسافران نوروزی با ظرفیت ۱۰۰ نفر از نجاتگران، داوطلبان و جوانان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان است.

️به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرمحمد یوسفوند روز چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی، اظهار کرد: آنچه برنامه ریزی استراتژیک را تضمین و استحکام می بخشد تبیین اهداف، وظایف و ماموریت ها است.

️وی افزود: ساختار قوی اجرایی و عملیاتی در ارائه خدمات امداد و نجات مبتنی بر برنامه، شناخت کامل، پیش بینی و ارزیابی مخاطرات و حوادث و سوانح بطور پیوسته و نظام مند است.

️یوسفوند خاطرنشان کرد: برای مواجه با چالش ها و ایجاد ساز و کار های لازم هماهنگی و همکاری درون و برون بخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

️وی در این جلسه ضمن بیان تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه ها و خدماتی در شان ماه مبارک به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

️رییس جمعیت هلال احمر سلسله با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان در طرح نوروزی عنوان کرد: در این طرح که از ۲۳ اسفند لغایت ۱۴ فروردین برگزار می‌شود، سه پایگاه امداد و نجات جاده ای و یک پست راهنمای مسافران نوروزی با ظرفیت ۱۰۰ نفر از نجاتگران، داوطلبان و جوانان اماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha