ارزیابی مربی تیم ملی از عملکرد دوومیدانی بانوان در سال گذشته

تهران- ایرنا- مربی رده‌های پایه تیم‌های ملی دوومیدانی دختران گفت: بانوان سال گذشته در دوومیدانی قدرتمند عمل کردند. نتایج بیشتر رشته‌ها خوب بوده و همه ورزشکاران با توجه به شرایط سخت اقتصادی، نبود امکانات، تجهیزات و فضای لازم و مسابقات کم، زحمت می‌کشند.

لیلا ابراهیمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره عملکرد بانوان در یکسال گذشته، اظهار داشت: از نظر مربیان دوومیدانی‌کاران سال گذشته بسیار فعال بودند و نتایج خوبی گرفتند. در واقع هر فردی با توجه به آن ماده‌ای که در آن فعالیت دارد با حداقل امکانات و شرایط سخت تلاش خود را کرد. نتایج بیشتر رشته‌ها خوب بوده و همه ورزشکاران با توجه به شرایط سخت اقتصادی، نبود امکانات و تجهیزات و فضای لازم و مسابقات کم، زحمت می‌کشند.

وی افزود: مسابقه ورزشکار را حرفه‌ای می‌کند. مسابقاتی که هیئت دوومیدانی تهران با حداقل امکانات، در رده‌های سنی مختلف در این یکسال برگزار کرد، بسیار ارزشمند است. هرچند همه ما دست به دست هم دادیم و برای برگزاری این مسابقات کمک کردیم، اما در هر صورت سال گذشته از رده پایه تا بزرگسال مسابقات زیادی برگزار شد و شرایطی را فراهم کردیم تا دوومیدانی‌کاران بازدهی خوبی داشته باشند.

مربی رده‌های پایه دوومیدانی با اشاره به اینکه عملکرد دوومیدانی‌کاران در این یکسال خوب بود، عنوان کرد: بازی‌های بین‌المللی نوروز در تهران انگیزه‌ای برای دوومیدانی‌کاران شد تا تلاش بیشتری کنند. امسال مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو چین را در پیش داریم و باید برنامه‌های خود را فشرده‌تر انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین اتفاق ۱۴۰۱ پرداخت جایزه چشمگیر نقدی بازی‌های بین‌المللی نوروز از طرف دولت بود. باورمان نمی‌شود که دوومیدانی‌کاران چنین جایزه‌هایی دریافت کردند. بدترین اتفاق ۱۴۰۱ بودجه‌های کم و ضعیف دوومیدانی و نیز فضاهای کم تمرین بود.

ارزیابی مربی تیم ملی از عملکرد دوومیدانی بانوان در سال گذشته

ابراهیمی تاکید کرد: رکوردهای خوبی هم ثبت شد و در ماده پرش طول و سه گام رکوردهای چشمگیری داشتیم. در برخی از رشته‌ها چنین رکوردهایی مشاهده نشد. در هر صورت سال ۱۴۰۱، سالی پرتلاطم بانوان دوومیدانی ایران از نظر مالی بود امیدوارم امسال اتفاقات خوبی بیفتد. ۱۴۰۲ هم سال تحول دوومیدانی است.

وی گفت: تمرکز امسال ما بر روی آکادمی بین‌المللی است. دوومیدانی‌کاران نونهال و نوجوانان زیادی با استعداد خوبی داریم. تصمیم ما این است تا در استعدادیابی عملکرد بهتری داشته باشیم. همچنین برای پریچهر شاهی برنامه‌ریزی خوبی در مواد ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر در نظر گرفتم. وی در بازی‌های نوروز نتوانست ۳۰۰۰ متر را خوب بدود زیرا کرونا گرفته بود و به دلیل التهاب ریه راهی بیمارستان شد. او حتما امسال می‌تواند رکورد خود را در این ماده جابجا کند. برنامه جدی برای او دارم و در کنار آن استعدادیابی قوی در رده‌های سنی نوجوان برگزار می‌کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha