به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سامانه ۱۳۷ پلاس، رضا ناصری سرای با اشاره به گزارشهای مردمی شهروندان تهرانی درباره تخلفات ساختمانی گفت: در نتیجه تماس شهروندان تهرانی با سامانه ۱۳۷ پلاس و گزارش ۲ مورد تخلف ساختمانی در مورد تغییر کاربری ۲ طبقه ساختمان مسکونی همچنین تغییر کاربری ۲ طبقه یک ساختمان به رستوران در یکی از مناطق تهران به مساحت ۳۸۰ متر مربع، این موضوع در دستور کار سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در همین زمینه و پس از اقدامات اولیه و ارجاع موضوع به مبادی ذیربط متخلفان شناسایی شدند، ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی و با پیگیریهای مستمر اداره پیگیری ویژه سامانه ۱۳۷ پلاس، مالک به رفع خلاف بخشی از تخلفات و استیفای حق و حقوق شهرداری ظرف مدت ۲ ماه ملزم شد و در نهایت از طریق طی شدن مراحل اجرایی، در اسفند نسبت به تثبیت قانونی کاربرد ملک و رفع خلاف اقدام، در مجموع مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری تهران واریز شد.
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس با ابراز قدردانی از همکاری شهروندان و نظارت آنان بر اجرای قوانین در شهر اظهار داشت: مراتب تقدیر از شهروند گزارشگر نیز در دستورکار سامانه ۱۳۷ پلاس قرار دارد و اقدام معمول و مرتبط با آن در اسرع وقت انجام خواهد شد.
ناصریسرای با تأکید مجدد بر اینکه شهروندان میتوانند به عنوان گزارشگران فساد و تخلف، شهرداری را در امر مبارزه با فساد اداری و فساد در بخشهای مختلف مدیریت شهری، یاری دهند، افزود: سامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان چشم بینای دستگاههای نظارتی شهرداری تهران در همه ساعت شبانه روز آماده دریافت و رسیدگی به گزارشهای شهروندان در خصوص هرگونه تخلف، فساد و درخواستهای شهروندان تهرانی است.
نظر شما