۲۴ نفر از متخلفان چهارشنبه سوری به مراجع قضائی خراسان شمالی معرفی شدند

بجنورد-ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲۴ نفر از متخلفان چهارشنبه سوری شب گذشته دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سجاد نامور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مجموع ۷۰ نفر از متخلفان چهارشنبه سوری در خراسان شمالی دستگیر شدند که ۴۶ نفر از دستگیر شدگان با دریافت تعهد آزاد و ۲۴ نفر از جمله یک نفر زن به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: شب چهارشنبه سوری ۲ مورد حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش و ماموران در محل حضور یافتند.

وی افزود: ۲ مورد تخریب خودرو که یک مورد در بجنورد و یک مورد در آشخانه از دیگر حادثه های آیین آخرین چهارشنبه سال در استان بود که پلیس در صحنه حضور یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شب گذشته ۱۹ هزار و ۷۹۸ عدد انواع ترقه ومواد محترقه در استان کشف و ضبط شد و پیش از آن هم گشت های پلیس منجر به کشف ده ها هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح استان شد.

سرهنگ نامور اظهار کرد: ۶۰۰ واحد گشت پلیس استان برای تامین امنیت شهرهای استان در آخرین چهارشنبه سال آماده‌باش بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: این واحدهای گشتی پلیس اعم از گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در مناطق مختلف شهرهای استان حضور یافتند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha