استاندار: بسترهای سرمایه‌گذاری شستا در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است

شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بسترهای سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) در این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در نشست با یک هیات کاری از شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های قابل‌توجهی برای جذب سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف دارد.
وی افزود: در همین راستا انتظار می‌رود شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) فعالیت‌های اقتصادی خود را هر چه سریع‌تر در چهارمحال و بختیاری آغاز کند.
حیدری تصریح کرد: در سال‌های اخیر رویکرد مردم به سمت‌وسوی مصرف محصولات ارگانیک هدایت شده و چهارمحال و بختیاری به‌علت آب و هوای مناسب می‌تواند به ظرفیت مهمی برای تولید محصولات طبیعی و ارگانیک در سطح ملی تبدیل شود.
وی وجود کشتارگاه صنعتی جونقان شهرستان فارسان را به‌عنوان مجهزترین کشتارگاه خاورمیانه و از فرصت‌های کنونی برای سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) دانست و یادآور شد: این کشتارگاه ظرفیت کشتار ۲ هزار و ۲۰۰ راس دام را دارد اما هم‌اکنون فقط از ۱۰ درصد آن بهره‌گیری می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازدید رییس‌جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان شهرستان فارسان اظهار داشت: فعال‌سازی این کشتارگاه یکی از گزینه‌های پیشنهادی استان برای سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) به‌شمار می‌رود.
وی گفت: در همین راستا انتظار می‌رود قبل از دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان‌ها طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تدوین و عملیاتی شود.
حیدری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری علاوه بر برخورداری از آب و هوای مناسب دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی است.
مدیرعامل هُلدینگ صنایع عمومی سازمان تامین‌اجتماعی نیز گفت: این شرکت برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد.
محسن محمدی تاکید کرد: آب و هوا و شرایط اقلیمی چهارمحال و از مهم‌ترین شاخص‌های سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.
وی افزود: امروز با حضور در مناطق مختلف استان و بررسی ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری شرایط سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) در این استان جمع‌بندی می‌شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش صنعت، کشاورزی و نیروی انسانی توانمند تشریح شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha