انتشار فهرست چهارم روانشناس‌نماها و مشاوران فاقد مجوز

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در اطلاعیه‌ای فهرست چهارم روانشناس‌نماها و مشاوران فاقد مجوز را به همراه صفحات مجازی این افراد منتشر کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع مردم می‌رساند، طبق تبصره ۳ ماده ۴ و ماده ۵ قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از مراجعه به افراد فاقد شماره نظام روانشناسی و مشاوره جهت مشاوره، روانشناسی و نیز کلاس‌های آموزشی حضوری و مجازی خودداری کنید.»

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرده است که این فهرست، لیست اولیه است و عناوین افراد فاقد مجوز در آینده به‌روزرسانی خواهد شد.

مردم برای ارسال نظرات و شکایات می‌توانند با ایمیل bazrasi@pcoiran.ir یا شماره تماس: ۸۶۰۵۱۵۵۲ ارتباط برقرار و به منظور مشاهده اسامی روانشناس‌نماها به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور پیش از این هم سه فهرست از اسامی روانشناس‌نماها و مشاوران فاقد مجوز را منتشر کرده و گفته بود: بیش‌ترین فعالیت روانشناس‌نماها در حوزه انرژی درمانی، عرفان‌های نوظهور و کوچینگ بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha