۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85057194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه نکوداشت و بهداشت در یک هزار مسجد استان یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- دهه نکوداشت و بهداشت در استقبال از ماه مبارک در یک هزار مسجد استان یزد روز سه‌شنبه آغاز شد که برنامه های این دهه تا پایان ماه شعبان ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از همه افراد به خصوص مردم و جوانان که در دهه نکوداشت و بهداشت مساجد همکاری دارند، گفت: برنامه های این دهه با همکاری هیات امنای مساجد و سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی به خصوص تشکل‌های مردمی و هیات‌های مذهبی انجام می شود .

حجت‌الاسلام خلیل سلطانی ادامه داد: در قالب این برنامه همه ساله توزیع مهر، نظافت و شستشوی فرش‌ها و همچنین تهیه کتاب های ادعیه و قران و سایر محصولات فرهنگی با همکاری مردم به خصوص خیران و همراهی نهادها برای مساجد صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی برنامه‌های مختلفی در مساجد پیش بینی شده که از مهمترین آنها اعزام روحانیون و مبلغان دینی به مناطق مختلف است.

وی با تبیین جایگاه مساجد در انقلاب اسلامی و در مقابله با تهدید نرم فرهنگی دشمنان گفت: تقویت و فعالیت مساجد در طول سال و ماه مبارک رمضان نقش مهمی در شکست توطئه‌های فرهنگی دشمن دارد.

دهه آخر ماه شعبان‌المعظم هر سال به عنوان دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نامگذاری شده که برنامه های مختلفی اجرا می‌شود.

استان یزد سه هزار و ۵۰۰ مسجد دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha