۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85057163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ تیم تخصصی برای امدادرسانی در چهارشنبه آخر سال در استان اصفهان مستقر شدند

اصفهان – ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار ۱۲۰ تیم تخصصی عوامل بحران بمنظور رسیدگی و امدارسانی به آسیب دیدگان احتمالی آیین چهارشنبه آخر سال در تمامی شهرهای استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نیروها که شامل عوامل اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر هستند امشب بطور کامل در آماده باش برای وقوع حوادث احتمالی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۲۰ مورد گزارش آسیب جسمی در حادثه های چهارشنبه آخر سال گزارش شد گفت: بر این اساس امسال در ۱۱۱۴ شهر استان تدابیر امدادی برای رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و اماکن آسیب دیده پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خانواده ها درخواست کرد که امشب مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا شاهد حادثه های ناگوار در روزهای پایانی سال برای خود و اعضای خانواده هایشان نباشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین از آمادگی ۲ هزار تیم در قالب ۱۰ هزار نفر برای امنیت جاده ها و شهرها در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از میان ۱۳ کمیته ستاد سفر، کمیته امداد و نجات با محوریت مدیریت بحران استان است تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس ۲۱۰ پایگاه اورژانس، ۴۵ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۶۳ پایگاه ثابت و سیار و ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مجهز شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha