۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85057156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ آتش نشان اصفهانی برای چهارشنبه سوری در آماده باش ویژه قرار دارند

اصفهان - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۳۰۰ آتش نشان و امدادگر در این کلانشهر که همواره در آماده باش به سر می‌برند برای امشب و مراسم چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) در آماده باش ویژه قرار خواهند داشت.

فرهاد کاوه آهنگران روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در ۲۷ ایستگاه آتش نشانی ثابت و ۱۵ محل سیار در شهر مستقر خواهند بود تا در صورت هر گونه حادثه حریق و انفجار احتمالی به یاری شهروندان بشتابند.

وی اضافه کرد: در شب‌های گذشته تا به این لحظه سانحه مرتبط با چهارشنبه آخر سال اعم از آتش سوزی و انفجار به دلیل تولید مواد منفجره گزارش نشده است و امیدواریم شرایط به همین منوال باشد.

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان تصریح کرد: بیشتر حوادث سال‌های قبل به دلیل تولید، نگهداری و حمل مواد محترقه و منفجره بود، بنابراین باید بیش از گذشته به خطر این مواد و وسایل پی برد.

کاوه آهنگران با تاکید بر برپایی مراسم سنتی چهارشنبه سوری با میزان آتش حداقلی خاطرنشان کرد: استفاده از هرگونه ترقه و وسایل انفجاری ایجاد خطر برای خود و دیگران را به همراه دارد بنابراین باید از اینگونه اقدامات بطور جدی پرهیز شود.

به گزارش ایرنا، تمهیدات لازم برای برگزاری ایمن چهارشنبه آخرسال(چهارشنبه سوری) همراه با برقراری آرامش از سوی پلیس و دستگاه قضایی استان اصفهان پیش بینی شده است و تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری آیین چهارشنبه سوری با رویکرد پیشگیری از بروز آسیب‌های احتمالی جانی و مالی برای شهروندان و برقراری نظم و انضباط عمومی در برگزاری این آیین سنتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha