۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴
کد خبر: 85056557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یاد و نام شهدا زمینه ساز پویایی و بالندگی جامعه است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه خون شهدا شجره طیبه انقلاب و نظام اسلامی را به یک درخت تناور تبدیل کرده است، گفت: یاد و نام شهدا زمینه ساز پویایی و بالندگی جامعه است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا، شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهید« محمد مرادی» در نخستین روز از آغاز پویش «سلام شهید» در استان ایلام اظهار کرد: بنیاد شهید نهادی خدمتگزار به خانواده های مغزز شهدا و ایثارگران است.

وی ابراز کرد: حضور در جمع خانواده شهدا یک توفیق الهی است، شهدا باران رحمتی هستند که بر سرزمین خشک جانها می‌ بارند و موجب برکت می شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه خون شهدا و یاد شهدا موجب پویایی و بالندگی جامعه در برابر سختی ها و ظلم و بیداد نظام استکباری می‌شود، ابراز کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک شهدا است و مردم ما قدردان شهدا و خانواده های شهدا هستند.

بهرام نیا با بیان اینکه ما میراث دار خانواده های شهدا هستیم و بایدتلاش کنیم که راه شهدا و یاد شهدا در جامعه جاری و ساری باشد، یادآور شد: از شهدا و خانواده شهدا انتظار داریم که ما را دعا کنند که در این مسیر گام برداریم که عاقبت به خیری ما در سایه قدم نهادن در راه شهدا است.

عاقبت به خیری ما در گروی ادامه دادن راه شهدا است

یاد و نام شهدا زمینه ساز پویایی و بالندگی جامعه است

همچنین استاندار ایلام با خانواده شهید «اسد بسطامی» اظهار کرد: از زمانی که توفیق خدمت در استان داشته ایم، یکی از برنامه های محوری ما سرکشی از خانواده های مغزز شهدا بوده است و مدیران ما هم چنین رویکردی دارند که از خانواده های شهدا در طول سال و ایام مختلف سرکشی داشته باشند.

بهرام نیا یادآور شد: خون شهدا شجره طیبه انقلاب اسلامی و نظام را به یک درخت تناور تبدیل و امروز عزت و افتخار را نصیب ملت ایران اسلامی در سطح جهان کرده است.

وی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا به جایگاه و عزتی والا رسیده ایم و بنا بر فرمایشات امامین انقلاب، فضلیت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، خانواده های شهدا تمام هستی خود را برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی فدا کرده اند.

یاد و نام شهدا زمینه ساز پویایی و بالندگی جامعه است

استاندار ایلام ابراز کرد: عاقبت به خیری خود را در سایه ادامه راه شهدا می دانیم و یکی از شاخص‌های ادامه راه شهدا حضور در بین خانواده معزز شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در حاشیه دیدار با این خانواده های شهدا، گفت: در نخستین روز از اجرای پویش سلام شهید در استان ایلام ۲۶۵ سرکشی در نقاط مختلف این استان با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان انجام شده است.

جمال اسدی با تقدیر از استاندار ایلام در راستای تاکید و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا، گفت: دیدار با خانواده های شهدا با حضور مدیران و مسئولان ارشد استان و دستگاه های اجرایی نقش مهمی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مسائل و مشکلات این خانواده ها دارد.

به گزارش ایرنا، شهید «محمد مرادی» در تاریخ هشتم فروردین سال ۶۴ در بمباران شهر ایلام و شهید« اسد بسطامی» از شهدای اطلاعات عملیات لشکر ۱۱ امیرالمومنین(ع) در یازده آبان سال ۶۳ در منطقه مهران به فیض شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز گرامیداشت روز شهدا برگزار شد جمعی از مسولان فرهنگی و اجرایی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیران ستادی استانداری ایلام، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل زندان های استان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha