اثر عضو حوزه هنری اردبیل به نمایشگاه بین‌المللی نقاشی ژاپن راه یافت

اردبیل - ایرنا - مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از راهیابی اثر یکی از اعضای کارگاه کودک و نوجوان این حوزه، به نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه نقاشی ژاپن خبر داد.

حسین آزاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه دوسالانه و بین‌المللی نقاشی در شهر کاناگاوا ژاپن از سال ۱۹۷۹ میلادی با هدف نزدیک کردن کودکان و آشنایی آنها با فرهنگ ملل برگزار می‌شود و تاکنون میزبان بیش از ۷۰۰ هزار شرکت کننده از کشورهای مختلف بوده است.

وی افزود: کودکان ملیت‌های مختلف با ارسال نقاشی‌های خود به این نمایشگاه، فرهنگ و تمدن کشورشان را به نمایش می‌گذارند و امسال ۱۲ اثر از اعضای کارگاه نقاشی و تصویرگری کودک و نوجوان حوزه هنری استان اردبیل به آن ارسال شده بود.

وی ادامه داد: طبق نظر داوران متخصص و برجسته هنری، اثر یاسمین پاشایی از کارگاه نقاشی کودک و نوجوان حوزه هنری استان اردبیل برای راهیابی به نمایشگاه دوسالانه نقاشی ژاپن انتخاب شده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: محدوده سنی شرکت در این مسابقات پنج تا ۱۵ سال است و نقاشی‌های منتخب از ۲۱ تیر تا پنج شهریور ماه ۱۴۰۲ برای مردم ژاپن به نمایش در خواهد آمد.

استان اردبیل در شمال ایران واقع شده و حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان با استفاده از مربیان و استادان کارآزموده در رشته‌های متنوع هنری برای آموزش هنرجویان فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha