فرماندار ری: کهریزک در بخش محیط زیست و آلاینده ها نیازمند توجه ویژه است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بخش کهریزک در بخش محیط زیست و آلاینده ها نیازمند توجه ویژه ای است و مدیریت آن باید این مسئله را مد نظر قرار دهد.

به گزارش ایرنا ،حمید زمانی روز دوشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید کهریزک افزود: توانمندترین افراد را برای مدیریت بخش های مختلف شهرستان انتخاب کرده ایم. برای ارزیابی هر شخصی باید وضعیت قبل و بعد از حضور شخص در مسند واگذار شده را بررسی کرد و حجم و تاثیر اقدامات انجام شده پی برد.

زمانی اظهار داشت: شخصی به عنوان بخشدار کهریزک انتخاب شد که بتواند در این بخش حساس و استراتژیک بیش از پیش خدمت کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری اسقبال مردمی از رئیس جمهور را موفقیت بزرگی برای شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: با دستور و تاکید رئیس جمهور کار با قوت در این شهرستان برای خدمت به مردم ادامه دارد. کهریزک جای کار بسیاری دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در این مراسم گفت : با آرزوی موفقیت برای بخشدار سابق ، اقدامات مناسبی را قبلی‌ها انجام دادند و بخشی را آقای بادلی سکاندار جدید بخشداری کهریزک و مسئولین انجام خواهند داد و ما در کنار شما هستیم برای انجام امور خطیر خدمت به مردم بخش کهریزک.

حجت الاسلام استیری خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته با مسئولان مختلف کار کردیم و تمام تلاش ما همراهی برای انجام کار مردم بوده و نفع آن بدون هیچ منتی باید برای مردم باشد.

در ۳ سالی که بخشدار سابق کهریزک در مسائل اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و دیگر ابعاد در جهت پیشرفت تلاش کردند با یاری خداوند شاهد موفقیت‌های چشمگیری بودیم. در مسئله زیست محیطی نیز گام‌های موثری برداشته شده است.

هادی بادلی بخشدار جدید کهریزک نیز در این مراسم گفت: در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه نداریم و فقط سنگر خدمت عوض می شود.

وی افزود: علمدار شهرستان ما فرماندار است و وظیفه کمک به وی را دارم و کمک به فرماندار کمک به دولت سیزدهم است.

امین بابایی بخشدار سابق کهریزک نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد از سه سال تصدی خود در ابن پست گفت: این بخش از مناطق استراتژیک در کشور است و ویژگی های منحصر به خود را دارد از همین رو رویکرد خاصی در خدمت رسانی به مردم می طلبد.

وی یادآور شد: طی سه ساله‌ گذشته ۴۷۰ قلع و قمع ابنیه غیر مجاز و آزادسازی ۴۸.۴۳ هکتار اراضی ملی را داشتیم و نیازمند حمایت حوزه حاکمیتی برای مدیریت ساخت و سازها بودیم.

بابایی با اشاره به تحقق ۹۲۵ میلیارد تومانی پروژه های عمرانی در حوزه‌ راه سازی و مدرسه سازی اضافه کرد: مجموعه بخشداری در زمینه درآمدی کار دشواری دارد و در سال ۹۹ درآمد ۱۵ میلیارد تومان، ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان و امسال به دلیل چالش های اقتصادی ۱۴ میلیارد تومان کسب درآمد داشتیم.

در پایان این مراسم از خدمات سه ساله امین بابایی تقدیر و هادی بادلی به عنوان بخشدار جدید کهریزک معرفی شد.

کهریزک با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر و ۲ شهر از بخش های پنجگانه شهرستان ری به شمار می آید.

فعالیت سایت آرادکوه، استقرار آسایشگاه خیریه کهریزک، پالایشگاه نفت، نیروگاه برق و چندین واحد پالایش فرآورده های نفتی در کنار فعالیت بیش از ۵۰۰ انبار و سردخانه این بخش را به یکی از مناطق مهم استان تهران تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha